Thursday, April 9, 2015

Set Kempis Perut

Set Ramping Yang Meletops!!


Nak tak set ramping yang sedap, berkesan, menjimatkan?

Hasil gabungan tiga produk yang memang pilihan ramai...bila bergabung confirm meletop!!
Tak percaya? Try google "Set Ramping Hai-O" atau "Set Kurus Hai-O".
Berlambak testimonial keluuuaq.

Set ramping ini terdiri daripada 3 item di bawah ini:

HAI O GARLIC

+


MINERAL COFFEE


+


BV ALFALFA


Saya sendiri dah jadikan set ramping ini sebagai amalan harian.
Baik untuk mengdetoks toksin dan melawaskan perut. Angin menderu deru keluar. Perut rasa dah tak sebu macam dulu. Membuang pun takde masalah semuanya berjalan lancar. Siapa yang ada masalah constipation should try this set. It works okeh!!

Mari kita lihat dengan lebih details ketiga tiga produk ini dan bagaimana ia dapat membantu mengempiskan perut anda secara semulajadi!








Hai-O Garlic mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih, pada masa yang sama menyingkirkan rasa tajam dan bau yang tidak menyenangkan, serta mengekalkan keberkesanan dan nutrisi bawang putih. 

Bawang putih mengandungi puluhan ramuan yang berguna termasuk: 33 jenis sulfida, 17 jenis asid amino, mineral termasuk germanium, kalsium, besi, kalium, magnesium, selenium, zink dan vitamin seperti Vitamin A, Vitamin B1, Vitamin C dan sebagainya. 

Ia amat berguna untuk melawan kolesterol dalam badan dengan membekalkan kolesterol baik (HDL) dan menurunkan kolesterol tidak baik (LDL) serta mengurangkan trigliserida. 

Hai-O Garlic tidak merangsangkan membran lendir perut, mudah diserap oleh usus kecil dan kesannya berlipat ganda.

Kesannya:

  • membantu menyelaras insulin, 
  • menurunkan lemak darah, 
  • melambatkan proses penuaan, 
  • mencegah artritis, 
  • membasmi kuman,
  • melegakan keradangan dan 
  • mencegah mutasi sel.



Ok Mineral Coffee nih tak perlu diperkenalkan lagi rasanya. Aroma istimewa Hai-O Mineral Coffee berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. 

Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. 

Hai-O Mineral Coffee bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.

Kesannya:

No comments:

Post a Comment